  • Data: 2011-01-03 22:10:22
    Temat: Re: Regulaminy, cenniki, kwota brutto a VAT
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    spammtrapp w <news:iftfhj$1nv$1@news.onet.pl>:

    > Ale sprawa jest jak najbardziej uregulowana :) Uslugodawca podał cene
    > brutto wiec juz zawierajaca VAT :)

    W którym miejscu podał *cenę*? Widzę *wartości*....

    > A mnie interesuje sam fakt podwyzszenia ceny uslugi pomimo zapisów w
    > regulaminie.
    > Jak napisal sympatyczny koniecznosc to koniecznosc.
    > Rozumiem ze gdyby operator w umowie zawarl cene netto + vat to byloby
    > cos na rzeczy. Ale jezeli umawiamy sie na cene brutto no to jak to tak :)

    Ależ zawarł -- podał wartość -- nie cenę -- brutto obowiązująca w chwili
    podpisywania umowy, na którą składa sie (netto+tara)*ilość. Po zmianie
    przepisów dotyczących tara proponuje Ci nowa wartość (opłatę) za usługę.
    Możesz wypowiedzieć i zapłacić karę, która jest stała, niezależnie od zmian
    tary, albo sie bić przed sądem, ze wartość=cena, że "Warunki
    Promocji"=Cennik, Twój wybór.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]