    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin uslug telekomunikacyjnych - po co?
    Date: Thu, 8 Mar 2007 17:25:31 +0100

    Maciej Bebenek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Właśnie dokładnie o to chodzi, żeby wszyscy klienci byli traktowani w
    >ten sam sposób, z warunkami zawarcia i rozwiązania umowy, zakresu
    >świadczonych usług, obsługi, płatności czy kar oraz reklamacji.

    Ale przecież tak nie jest. To np. operatorzy często sami łamią umowy
    idąc niektórym klientom na rękę (czyli na niekorzyść innych klientów
    którzy za to zapłacą). Czasem oczywiście łąmią na niekorzyść klienta
    i zwykle o takich jest głośno. Albo nie łamią, tylko potem powstaje nowa
    "klauzula zabroniona", która w przyszłości ogranicza elastyczność umów.
    Osobiście jestem za wyższością prawa umownego nad stanowionym.
    A regulaminy mogą być - tylko jako wzorsec od którego strony mogłyby
    odstępować w jedną jak i w drugą stronę.

    Arek