  • Data: 2004-01-20 08:15:47
    Temat: Re: Regulamin konkursu.
    Od: "JarekG" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9475F01F4BAA0bj77jpjmb1newsonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Pemakai "JarekG" kemenangan <20 sty 2004> menyalin :

    > ale nikt z nas nie widzial tego regulaminu, jesli jest tam klauzula ze np.
    "organizator zastrzega sobie prawo
    > do zmiany trybu przebiegu konkursu/wprowadzeniu dodatkowych etapow" jesli
    wolisz, czy inna klauzula
    > tego typu, ktora umozliwia mu ingerencje w tryb konkursu,

    W regulaminie nie ma, żadnej informacji na temat możliwości zmiany trybu
    przebiegu konkursu itp.

    > a co do Twojej sytuacji to ciezko jest cos
    > powiedziec, raczej zadko sie spotyka z sytuacja, zeby chetni do wygrania
    czegos musieli ponosic jakis
    > konsekwencje jak chca sie wycofac z konkursu, to raczej organizator
    (racjonalny ;) zastrzega sobie prawo
    > do "usuniecia uczestnika bez podania przyczyn/ zmiany trybu przebiegu
    konkursu/ zmiany tematow" i co
    > tam moze jeszcze mu ulatwic zycie.

    Tak. Tylko szkoda mi wygranej. Po sceptycznej interpretacji rozmowy
    przeprowadzonej z organizatorem
    sądze, że nie mam szans do wygrania głównej nagrody. Poprostu mi szkoda.

    JarekG