  • Data: 2007-02-20 09:53:55
    Temat: Re: Regulamin ZTM (regulamin przewozowy)
    Od: Własnowierca<w...@v...cz> szukaj wiadomości tego autora

    A jeżeli ja nie odmawiam uiszczenia opłaty dodatkowej życząc sobie mandat
    kredytowy bo nie mam pieniędzy i nie odmawiam podania SŁOWNEGO danych
    osobowych (mogę przecież nie mieć przy sobie dokumentów).

    Inna sprawa, czy te regulaminy o otrzymywaniu dokumentów tożsamości nie są aby
    sprzeczne z prawem? Bo przecież kontroler nie jest funkcjonariuszem państwowym
    opłacanym z budżetówki tylko pracownikiem firmy komunikacyjnej. Jeżeli się nie
    mylę, tylko policja i straż graniczna może legitymowac obywateli.

    Czytałem też regulamin jednego z przewoźników, gdzie napisano, że kontroler ani
    przewoźnik nie ponoszą odpowiedzialności za powierzone mu dokumenty
    tożsamości. Czyli fizycznie moga zrobić z nimi co chcą. Ten punkt też dowodzi, że
    coś tutaj jest nie tak.

    -> http://usenet.pomocprawna.info