  • 1. Data: 2005-11-30 18:36:10
    Temat: Re: Re:co to jest wniosek dowodowy---ty sqrwy, i znów hops do góry
    Od: t...@v...pl

    wątek hops do góry

  • 2. Data: 2005-11-30 19:31:53
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    A ja nadal uwazam, ze najlepsze prazone pestki dyni i slonecznika mozna
    dostac w Barze Temida.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-12-01 05:20:13
    Od: t...@v...pl

    > A ja nadal uwazam, ze najlepsze prazone pestki dyni i slonecznika mozna
    > dostac w Barze Temida.
    Jedne i drugie bardzo zdrowe, tylko to towarzystwo temidy jest trująco
    szkodliwe.

  • 4. Data: 2005-12-01 10:08:23
    Od: h...@v...pl

    A teraz jak rozumiem wszyscy zamieszani siedzą na zwolnieniach lekarskich ?
    I ZUS im za to płaci ?
    My im za to płacimy ?
    Za to że łajdacy i teraz byczą się na kanapie przed telewizorem.
    Taka polska teraz.