    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 20 Nov 2010 12:37:30 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.

    On Fri, 19 Nov 2010, Misiek wrote:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    [...]
    [...]
    [...]
    > A ja napisze ze za
    > parkowanie na trawnikach tak policja jak i Straz Miejscka wlepiaja
    > mandaty i maja do tego prawo. Jak sie to ma do tego co napisales
    > powyzej?

    Tak, że to Ty piszesz nie na poprzedni temat?
    Mają prawo (albo i nie), ale to wynika z przepisów które NIE zmianiły
    się z okazji zmian wprowadzonych do PoRD!
    Skoro Tristan pisał o wnioskach co do przepisów *wynikłych z PoRD*,
    wyraźnie to zaznaczając, zaś Ty odnosisz się do zupełnie czego innego,
    to (jednak) Ty mącisz, nie on.

    > Przeczytaj najp[ierw ZE ZROZUMIENIEM (najlepiej jak pisalem
    > powyzej.. ze 100 razy) obowiazujace przepisy,

    Ale nie było o czytaniu przepisów "w ogóle" i o tym, że nie wolno
    parkować na trawnikach, lecz że NIE WYNIKA TO Z PORD.
    Zastosują własną radę do siebie - "100 razy i jeszcze do skutku" ;>

    < oraz (rowniez ) Kodeks
    > Drogowy i Przepisy o Ruchu Drogowym (na ktore tak sie powolujesz)

    Mi wychodzi, że wie na co się powołuje, wkazując iż wątek o możliwości
    karania przez SM za łamanie przepisów o ruchu drogowym nijak ma się do
    parkowania *na trawnikach*, bo to ostatnie nie ma związku z PoRD.
    A mowy o zmianie przepisów *nie* dotyczących ruchu drogowego nie było.
    Czego nie rozumiesz?

    pzdr, Gotfryd