  • Data: 2002-03-02 10:49:42
    Temat: Re: Re: Re: Pytanie o samochód dostawczy
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.Jak widac klamales w poprzednim poscie mowiac o bluzganiu.Nie wiem po co
    probowales wprowadzic innych w blad oczerniajac mnie.
    2.Wstydziles sie nie podajac nicka?
    3.Grupa dyskusyjna jest od prowadzenia dyskusji.Potrafisz to robic?
    4.O tym ze popularny"Kodeks drogowy" to inaczej ustawa"Prawo o ruchu
    drogowym" wiedzialem wczesniej od ciebie wiec nie obrazaj tez innych
    wciskajac ciemnote.
    5.Powstrzymuj sie na przyszlosc od klamliwych posto.Zmien nicka i zacznij
    wszystko od poczatku.
    Nie zasmiecaj grupy.

    Leszek(dobrze ze nie Krzysztof-napisalbym gdybym reprezentowal twoj poziom)