  • Data: 2006-01-28 11:02:12
    Temat: Re: Re: Re: Prawo autorskie do filmu ze studniówki
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz ich nawet nazwać komturią, niewiele to zmienia. Jeśli producent
    > jest tak głupi, że wykłada kasę ale zapomina podpisać odpowiednią
    > umowę z operatorem - niech lepiej sprzedaje warzywa.
    no tak, nieznajomosc prawa szkodzi.. na szczescie mam kasete ze studniowki ;) i moge
    sobie robic kopie..

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    III Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno - Pogodoodporni 2006!
    Już 29 stycznia w Mielnie - Kibicuj śmiałkom i zostań pogodoodporny!
    Konkursy z cennymi nagrodami i dobrą zabawę zapewnia Actimel:
    http://klik.wp.pl/?adr=www.pogodoodporni.pl&sid=643