eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują? › Re: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
  • Data: 2010-08-20 00:02:44
    Temat: Re: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Aug 2010, Jotte wrote:

    [...do mnie...]
    >> Dobra, nie udawaj Greka :]
    > A Eskimosa mogę?

    Nie mam prawa, aby Ci zabronić ;)
    Dobra, zapis jest uproszczony, ale miałem nadzieję że jasny.
    Chyba muszę sobie gdzieś linka do tej dyskusji zachować :|

    > A co ja napisałem?

    Ano przyczepiłeś się do tekstu bez formułki o prawie do żądania
    zaniechania naruszania prawa. A potrzebny jest krótki tekst
    do przypadków które nie dotyczą takiego zdarzenia (lecz usiłowania
    wywiedzenia dla siebie *innych* praw).

    > A niech tam będzie...

    Ufff....

    pzdr, Gotfryd