  • Data: 2008-11-07 20:48:48
    Temat: Re: Re: Jak uprzykrzyć życie właścicielow i mieszkania ???
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nadal nie.
    > Jest ZARZĄDCĄ.
    > Na czyjąś rzecz (mieszkańców powiatu, nie urzędników swojego urzędu!)
    > zarządza powiatowym mieszkaniem.

    w sądzie podciągneli to pod WŁAŚCICIEL

    > Pisałeś że nie lokator (nie ma umowy) i nie czynsz (a odszkodowanie),
    > reszta się zgadza, ale nick "Radio Erewań" zajął już inny grupowicz
    > :D

    żeby była jasność,w tytule przelewu jest wpisane "czynsz za mieszkanie",
    zaś właściciel wystawia note potrąceniową "odszkodowanie za bezumowne
    korzystanie z mieszkania" i księguje wpłaty na poczet wystawionego przez
    siebie dokumentu co nie wiem czy takie zgodne z prawem jest

    > Tego nie wiemy.
    > Zauważ jednak, że ciągle piszesz iż ów mieszkaniec niekoniecznie
    > płaci "za siebie", bo skoro trzeba do tego wplątać podatki...

    płacąc podatki z których idą pieniądze na pensje dla urzedników oczekuje
    żeby ci ułatwiali nam życie, a tymczasem utrudniają

    > To stanowisko doskonale rozumiem, żeby była jasność.
    > I, żeby była jasność, z prawami do mieszkania namachlowano w .pl
    > całkiem nieźle.

    tu się podpisuję pod Twoim zdaniem, inna sprawa że gdyby nie sprzedawano
    wielu mieszkań za symboliczne pieniądze, to masa lokali pozostawałaby
    własnością (ze wszystkimi tego konsekwencjami) urzędów, a te dzięki temu
    otrzymały możliwość pozbycia się odpowiedzialności

    > Od nieruszenia zamieszkujących różne kategorie mieszkań otrzymanych
    > w okolicznościach wątpliwych (np. z tytułu zapisania się do PZPR) *do
    > zamieszkania* i następnie dania ich w różny sposób "do wykupu za grosze"
    > po "wykup za złotówkę" lokali spółdzielczych (i wykpienia tych,
    > którzy zapłacili "normalne" kwoty).
    >
    > W swietle tego ów mieszkaniec wcale nie musi być jakimś mocno
    > "niesłusznie" usiłującym uzyskać mieszkanie o statusie
    > "prawie komunalne". Doceniam.

    bo skoro wszędzie dookoła (w tej samej miejscowości) słyszy, że ten
    wykupił mieszkanie za 500zł, tamten za 1200zl to mieszkając od urodzenia
    w mieszkaniu pojawia się pytanie "dlaczego oni dostali, a ja musze
    płacić tyle pieniędzy, i jeszcze mnie straszą eksmisją"

    futszaK