    From: "Qwax" <...@...q>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re: Gdzie pytać o wykładnię prawa?
    Date: Tue, 27 May 2003 22:14:25 +0200

    > A byłeś u prawnika?

    I owszem - ale przeczytaj wyżej - "Sędzia ma zawsze rację"

    ;-))) )
    'nierównego
    'wsadzenie osoby do

    > A to aż takie skomplikowane?
    > 3/5 wynagrodzenia jeśli zajęcie na alimenty, 1/2 jeśli na
    inne i wtedy
    > musi zostać minimum. Jeśli w sumie alimenty (jeśli to drugie
    > zobowiązanie to też coś takiego) są za wysokie to należy
    zmienić pracę
    > lub wystąpić o ich obniżenie. Nie będą płacone - zacznie się
    egzekucja i
    > wtedy proporcje mogą się pozmieniać.

    TO jest bajecznie proste ale... nie jest odpowiedzią na
    interesujące mnie pytanie które w tym przypadku byłoby
    następujące -
    jaka jest podstawa od której naliczane jest "nie więcej niż
    połowa wynagrodzenia" -
    czy po odliczeniu zasądzonych wyrokiem sądowym opłat czy nie?
    A jeżeli nie to łączne zasądzone zajęcia sądowe przekroczyć
    mogą nie tylko 50% pensji ale nawet 100%. Ale w końcu prawnicy
    nie muszą umieć liczyć (cudzych pieniędzy - swoje potrafią
    świetnie)

    Pozdrawiam
    Qwax

    - i na to nie potrafię znaleźć odpowiedzi.