  • Data: 2008-12-22 13:01:07
    Temat: Re: Re:_GIODO-zg?oszenia_bazy
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-12-2008 o 12:31:32 kamil_be <allegro@wytnij_toycd4.pl> napisał(a):

    > mam problem bo nie wiem jak zalozyc nowy watek i pisze tutaj ale moj
    > problem dotyczy \&quot;Rejestracja listy mailingowej w GIODO\&quot;
    > jesli posiadam niewielka liste e-mailowa (20.000) tnie sa podane
    > nazwiska, imiona, nazwy firm, bez danych tylko same e-maile. Prosilbym o
    > podanie linku do formularza rejestracyjnego GIODO (rejestracja
    > bezplatna), bo szukalem i nie wiem ktory wybrac a nie chce wypelnic
    > czegos zle bo nie chce miec problemow.

    Formularz jest jeden - ale jak się na nim podpiszesz to znaczy
    że serwer spełnia wymagania poziom "wysoki" czy jak to się tam nazywa.
    No i oczywiście musisz wiedzieć gdzie ten serwer stoi, jak w US
    to zdaje się są dodatkowe jazdy.
    Aczkolwiek piszę to z głowy, jakies pół rokmu temu się tym interesowałem
    i dotarłem do straszliwej prawdy że 99% internetu działa nielegalnie
    a pozostałe 1% zostało ostatnio zdelegalizowane poprzez nowelizację
    kodeksu karnego.

    Pozdrawiam,
    Tomek