    From: "Sky" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re:Dlaczego ["Prawo" i "Sprawiedliwość"] nie ma szans...
    Date: Tue, 25 Sep 2007 01:52:40 +0200

    Użytkownik "Hans Kloss" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fd9fbc$m12$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo to nie jest partia idei tylko partia wladzy. Pierwsza
    niedokoncalewicowa
    > partia wladzy w naszym kraju od niepamietnych czasow. Zamiast szermowac
    > ideologia chwycili w dlon kij bejsbolowy i wladaja nim, jak dotad, z
    podziwu
    > godna wprawa.

    Ja też sie dziwiłem -aż do czasu gdy zdałem sobie sprawę że pomaga im tak
    samo Watykan jak CIA [ci z wiadomych powodów] jak i spadkobiercy GRU -żeby
    zdobyć nowe przyczółki -kontakty operacyjne- podlizując się ludziom nowej
    władzy, jak też dokopać na amen tym co ich zawiedli -a których zwykli
    grzebać rękami dawnych wrogów ;)

    > Jedyne co wystawia LiD to zadnia czesc ciala w celu otrzymania porzadnego
    > kopa. Czyni slusznie albowiem od dawna sie ten kop nalezy lewycy naszej
    > kochanej. I oby byl to kop nadajacy jej co najmniej II predkosc kosmiczna.

    może wreszcie coś pierwsi za ich pomocą skolonizujemy?
    np Księżyc na który się im nie udało wysłać księży? ;)

    Ot...sedno.