  • Data: 2005-08-01 05:46:15
    Temat: Re: Re:
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dcjdra$rlc$1@inews.gazeta.pl...

    > zdarzeniu
    >
    > Ja jestem dokładnie tego samego zdania. Tylko, ze 296 kk zupełnie tu nie
    > na miejscu. W tym wypadku będą miały zastosowanie przepisy o
    > odpowiedzialności dyscyplinarnej doradców podatkowych (art. 64 ustawy o
    > doradztwie podatkowym) oraz po prostu art. 286 kk lub 278 kk z tencja do
    > zbiegu tych artykułów, bowiem ukradł, to co wziął, ale innymi celowymi
    > działaniami doprowadził do większych strat.
    >Witam
    Jestem tego samego zdania. Co do kwalifikacji prawnej to jak sądziłem,
    prokuratorzy zastosują odp. kwalifikację prawną i dla pokrzywdzonego
    wystarczy, że dokładnie opisze przedmiotowe zdarzenie. Zpewne będzie miał
    zastosowanie któryś z powyższych art.. , aczkolwiek trudno jest przewidzieć
    stanowisko org. ścigania , gdyż w praktyce jak wiadomo różnie to bywa,
    bowiem mogą wyjśc na jaw inne jescze okoliczności w trakcie prowadzenia
    czynności sprawdzających, a których my nie znamy
    Pozdrowienia KK