  • Data: 2009-04-23 14:34:16
    Temat: Re: Re:
    Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:gspqb4$thh$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie uzasadniasz jej zamiarów.
    > Może gdybyś Ty do siebie wypalił, ze swoją wiedzą, to można by mieć takie
    > wątpliwości.
    > Założenie że ona wiedziała to, co napisałeś, jest zbyt daleko idące, żeby
    > nawet je podejrzewać.

    uważnie aby czytasz?
    ktoś kto się mało zna na broni i amunicji kupuje i ładuje do broni naboje
    które są sprzedawana jako niezabijające
    tak czy nie?
    nie ładuje amunicji normalnej której zadanie jest zabić tylko tą specjalną
    tak czy nie?
    amunicja nie rozróżnia kto swój a kto nie
    tak czy nie?
    więc jeśli strzelam do kogoś z amunicji która ma odstraszyć a nie zabić to
    jeśli strzelam do siebie to ona ta głupia amunicja nie powinna mnie zabić a
    jedynie zrobić dużego siniaka
    tak czy nie?
    tylko, że absolutna większość użytkowników broni nie wie czym różni się w
    skutkach strzał z odległości, 50m, 15m , 5 lub z przyłożenia
    SJS