  • Data: 2010-10-22 13:15:01
    Temat: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-22 14:44, Liwiusz pisze:

    > Prosiłem o argumenty logiczne, a nie emocjonalne. Emocjonalnie to można
    > dowolną bzdurę uzasadnić.

    A ja nie obiecałem, ze podam logiczne. Mogłm zresztą podać to co
    napisałem jako logiczny.

    > Ale to nie jest argument przeciwko karze śmierci.
    >
    > Po pierwsze: dzięki badaniom DNA wyroki będą rzadziej błędne -> argument
    > ZA ks.

    Rzadziej nie zmienia pytania. To nie jest argument za. Pytanie było o
    jednego.

    > Po drugie: Z faktu, że rocznie ginie X ludzi w wyniku zastosowania
    > jakiegoś działania nie oznacza, że samo działanie powinno być
    > zabronione. Przykład wypadków drogowych jest już oklepany, można by
    > jeszcze podać przykład wszelkich budów, kopalń, stosowania leków itp.

    Co za bzdura, to po co jest 148 kk?
    Ale nawet nie tzreba szukać tak daleko - po co zakazy wchodzenia na
    rusztowania bez zabezpieczenia, po co zakaz jazdy powyżej pewnych
    prędkości? Całe prawo karne opiera sie na konstrukcji zakazu.

    A poza tym oczywiście, że należy zabronić działania bezpośrednio
    ukierunkowanego na pozbawianie życia, jeżeli w wyniku tego działania,
    podjętego przez organy państwa, może zostać pozbawiona życia osoba
    niewinna, (to ostatnie jest bezsporne)

    A poza tym mówiłem, że nie mam czasu na flejma, w robocie siedzę ;)

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez