  • Data: 2011-05-28 07:38:41
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-27 19:24, Massai wrote:

    > Sprawdzić maca jak już jesteś w sieci, oczywiście, dziecinnie łatwe.

    Wycofujesz się teraz z kretyńskiej tezy. Jak jesteś w sieci MACe są
    ogólnodostepne a czesto ogolnosłyszalne. To wynika z istoty działania
    ethernetu.

    > Ale jak do niej się najpierw wbijesz?

    Jest na to kilka metod, niektóre techniczne niektóre socjotechniczne.
    Jednak przeoczyłeś ważną rzecz - rozmowa była między innimi o sieci LAN
    a nie Wifi. W LAN nie trzeba dużo robić żeby się do niej dostać - czesto
    masz drut w domu, a jak nie masz to można podpiąc się do kabli które są
    w okolicy. MAC wtedy jest jawny i mozna go podsłuchac nawedt nie
    używając specjalistycznego oprogramowania (arp -a).

    > Pewnie, da się - tylko to już coś
    > zupełnie innego, i nie jest dziecinnie łatwe.

    I dlatego napisałem ze to coś zupelnie innego.