  • Data: 2011-05-26 20:07:14
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-26 20:24, Maruda pisze:

    > Już Ci ktoś niedawno napisał, żebyś nie wypowiadała się o rzeczach, o
    > których nie masz pojęcia.
    > MAC, to można do każdego routera i większości kart wstukać dowolny.

    Jakbym sobie zmieniła MAC-a i nie poprosiła wlaściciela kablówki także o
    zmianę u nich to nie miałabym internetu. Tak to jest już zorganizowane u
    mojego dostawcy internetu (kablówka osiedlowa-od prywatnego dostawcy co
    prawda). W routerze nie próbowałam zmieniać jego MAC-a i jest tak jak jest.

    --
    animka