  • Data: 2005-02-18 13:19:52
    Temat: Re: Radio "bezabonamentowe"
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Andrzej Lawa* wrote in <news:cv4ohj$440$1@opal.futuro.pl> :

    > Przeczytaj sobie wreszcie, Kretyńczyku, ustawę.

    w ostateczności - normalnie prawo mam w dupie dopu(ó)ki nie musze z
    niego korzystać.

    > Tuner w komputerze podpada. A czy ja takowy mam, czy nie, to już moja
    > prywatna sprawa.

    "Podpada"? Czyli w zależności od tego którą stronę się reprezentuje
    jeden prawnik powie "płacić", a drugi "nie płacić".

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.