  • Data: 2018-12-12 08:39:46
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Co to jest ta prawdziwa wiara?

    Ta wiara w którą dana osoba wierzy, (jedyna) prawdziwa wiara dla danego
    człowieka/wyznawcy. Na grupie prawo (świeckie) taka odpowiedź pasuje.
    Można też dodać że teraz w Polsce to najczęściej katolicyzm a ostatnia
    "fundamentalna zmiana" w tej kwestii w Polsce była wieki temu.

    > Mojemu środowisku przeszkadza dość mocno hipokryzja i parę podobnych,
    > rozmaitych band panoszacych się publicznie i usiłujących wchodzić z
    > butami w życie innych ludzi. Nie wiem co ma to wspólnego z Katolikami
    > ale pewnie wyjaśnisz.

    _Całkowity_ zakaz "klapsowania" dzieci to która banda wydała?
    Ja są wypadki samochodowe to trzeba całkowicie zakazać samochodów a nie
    wprowadzić i egzekwować ograniczenia szybkości?
    Która banda przepchnęła w Europie _całkowity_ zakaz kary śmierci
    "nawet dla Breivików"? [70+ osób "pojedynczo" zabitych w jeden dzień]
    [ Ja jestem za karą śmierci dla seryjnych zabójców, >5 ofiar ]

    KRK liczba (aktywnych) wyznawców spada. AFAIR na mszę KRK chodzi 40%
    Polaków przy 95% ochrzczonych. Czyli 55% Polaków KRK "traci" :-)
    Jak chcesz pełnego cynizmu: hierarchia KRK stąpa po ostrzu noża,
    zrobią za dużo to odstraszą, zrobią za mało to przekreślą sens wiary.
    Ty jak widać masz małą wiarę w europejskie trendy odchodzenia od wiar.

    --
    A. Filip