  • Data: 2018-12-11 17:14:03
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-11 o 15:26, Liwiusz pisze:

    > Nie przeinaczaj tematu dyskusji - mówiłeś o błędnej decyzji urzędnika

    Nie. Nie mówiłem o błędnej decyzji.
    Nie przeinaczaj tematu dyskusji - mówiłeś o zbiorowej odpowiedzialności
    za decyzję urzędnika. Biskup jest urzędnikiem w instytucji i podejmuje
    decyzję o przeniesieniu księdza pedofila nie jako Jan Kowalski w kiblu,
    tylko jako biskup w imieniu tej instytucji. Nie robi tego pod stołem za
    własne pieniądze, prywatnie, lecz cała operacja przenosin jest w ramach
    instytucji, jest finansowana przez instytucję i funkcjonariusz nadal
    pełni funkcję w tej instytucji urzędując w budynkach tej instytucji.

    > odpowiedzialności urzędu...

    Więc dlaczego w przypadku kościoła to jest "bolszewicka odpowiedzialność
    zbiorowa" całej instytucji, a w przypadku innej instytucji i innego
    urzędnika, to ta zbiorowa odpowiedzialność już bolszewicka nie jest?

    > ...a nie o tym, że jak skorumpowany urzędnik jest odsyłany na urlop do
    > czasu wyroku, to urząd jest winny ukrywania - paradny zarzut.

    Nie, nie o tym. Urzędnik kościoła nie jest wysyłany na urlop do
    wyjaśnienia. Jest przenoszony do innej parafii i nadal funkcjonuje w
    ramach tej instytucji.

    Nie rozumiem dlaczego udajesz, że nie znasz ogólnodostępnych od lat
    faktów i muszę tłumaczyć ci oczywistości. Żyjesz w jakimś odosobnieniu z
    utrudnionym dostępem do informacji?
    Mógłbym uwierzyć, że są to dla ciebie nowe sprawy, ale sprawiasz
    wrażenie, że jednak masz dostęp np. do internetu i nic nie stoi na
    przeszkodzie żebyś mógł samodzielnie się zapoznać z tematem, skoro
    próbujesz o tym dyskutować. Dlaczego wymyślasz rzeczy, które są
    sprzeczne z faktami? Przecież sprawdzenie tego praktycznie nic nie kosztuje.

    Pozdrawiam
    Piotr