  • Data: 2018-12-09 09:22:53
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-10 o 05:37, Kviat pisze:

    > Dawno nie czytałem większej bredni.
    > Ty kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
    > Ofiara pedofila nie kryje pedofila, to forma samoobrony, poradzenia
    > sobie z traumą. To forma krycia (samoobrony) samego/samej siebie. Nawet
    > dzieci to rozumieją (i dlatego często nie zgłaszają od razu), bo boją
    > się miliarda rzeczy, chociażby reakcji kolegów czy lokalnej "pobożnej"
    > społeczności. I dorosłemu to trzeba tłumaczyć? Żenujące.

    Weźmy za przykład Korę Jackowską. Tyle lat się męczyła z ta traumą, bo
    nie miała oparcia w rodzinie. Kora to wielka bohaterka, wielka dama. Jak
    umierała to ja jeszcze o tym nie wiedziałam, ale zdjęcia zaćmienia
    księżyca robiłam. Coś dziwnego sie ze mną działo, chciało mi sie spać,
    ale siedziałam przy komputerze u głowa mi leciała w dół, bo chwilami
    przysypialam. Jednak nie wstałam tylko tak dalej siedziałam. Jakaś
    postać mnie wzięła pod ramiona i chciała podnieść z krzesła. To był
    znak, żebym poszła spać. Powiedziałam sobie już wstaję i idę spać.Jednak
    dalej siedziałam i przysypiałam. Dopiero jak sie zrobiło widno na dworze
    położyłam się. Jestem zła sama na siebie, bo pierwszy raz zapomniałam o
    urodzinach swojej matki! (nie żyje już niestety).
    Czyli było zaćmienie księżyca, umierała Kora i były to urodziny mojej matki.

    Tu link do smutnego teledysku Kory o jej parszywym, dziecięcym życiu u
    tych księży i zakonnic:
    https://www.youtube.com/watch?v=bXXaJNm9_6g

    --
    animka