  • Data: 2020-10-07 16:00:37
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-) [Olin: GW (2004) "minęła się z prawdą"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Pojawił się świadek, a za nim następni, którzy opowiedzieli o wyczynach
    > Jankowskiego, kiedy jeszcze był wikarym.

    Świadek pojawił się dopiero po śmierci Jankowskiego bo mógł się obawiać
    "medialnej nagonki *z udziałem GW" za życia Jankowskiego?
    IMHO Gazeta Wyborcza w praktyce była częścią "medialnego parasola
    ochronnego" "pedofila Solidarności" (pod rządami SLD). IMHO w praktyce
    to (także) Gazeta Wyborcza zapewniła Jankowskiemu bezkarność aż do
    śmierci (6 lat bezkarności).

    > Nawisem mówiąc, ciągle powołujesz się na tytuł z 2004, ale nie dajesz
    > szansy zapoznać się ani z artykułem, ani nawet z samym tytułem w dokładnym
    > brzemieniu.

    Sam GW artykuł z 2004 w treści był (całkiem) wyważony tyle że "wrażenie
    wstępne" *nachalnie* ustawione tytułem z góry przesądzało jak wielu
    czytelników go odebrało.

    > W kółko wyskakujesz z Polańskim i jakimiś bzdurnymi argumentami, typowymi
    > dla ormowców ideologii rzymsko-pedofilskiej.

    Ależ ja ci powiedziałem: Jeśli "artyści" mieli prawo "stać za Polańskim"
    to wystękaj wprost że takie prawo (moralne) mają tylko artyści.
    AFAIR Trzaskowski poleciał po PO linii "rozgrzeszające zasługi".

    Ja _świeckie_ karanie księży pedofilii (trafiają się) według standardów
    jednakowych dla wszystkich popieram w 200%. Mnie ostro ruszają dopiero
    *bezwstydne* skurwysyny ze specjalnie ekstra wyśrubowanymi standardami
    *wyłącznie* na księży i KRK ale już nie na
    + Wielkich Polskich Reżyserów Ocalałych z Holocaustu
    + artystów którzy za nim stanęli murem
    + państwo Francuskie które zagwarantowało pedofilowi i seksualnemu
    drapieżnikowi dziesięciolecia bezkarności (są po mediach oskarżenia o
    inne/kolejne "wyczyny seksualne")
    + amerykański przemysł filmowy/rozrywkowy z kulturą seksualnego
    wykorzystywania i dziesięcioleciami niewyrzucania Polańskiego z Akademii
    Filmowej (od Oskarów)

    Tu jest grupa *prawo* (świeckie).

    --
    A. Filip