  • Data: 2020-10-07 18:37:41
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f7dda14$0$17365$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 07.10.2020 o 15:37, J.F. pisze:

    >No pewnie, że nie zabrania.
    >Tak tylko niechcący niszczy dokumenty,

    Jakie dokumenty ?

    >przenosi pedofila z parafii do parafii,

    Przenosi, co akurat uprawnionym organom nie powinno utrudniac
    sledztwa.

    >powołuje się na tajemnicę spowiedzi

    No, tradycja taka, i nie dotyczy tylko ksiedzy pedofilow

    >i zabrania donosić o przestępstwach prokuratorom.

    Ale przeciez drugi ksiadz nie widzial tych przestepstw, wiec to
    zahacza o "nie mow falszywego swiadectwa" ...

    >Nie byłem również na Księżycu, ale ten przynajmniej widziałem.
    >Za to nie widziałem elektronów biegających w kablach.
    >Pewnie istnienie elektronów to "fakty prasowe" i nie powinienem dawać
    >im wiary.

    Kwestie naukowe to jednak troche inna waga tych "faktow prasowych" ...
    ale cos w tym jest ...

    >Przyznam ci się, że nie widziałem również czynnego wulkanu - tylko na
    >zdjęciach i filmach. Ale to przecież fotomontaże, więc byłbym idiotą
    >gdybym wyciągnął wnioski, że wulkany istnieją.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szar%C5%BCa_w_w%C4%85w
    ozie_Somosierra
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Somosierr%C4
    %85
    https://www.youtube.com/watch?v=NcwJj3ouZ2A

    Czasem warto pojechac i zobaczyc, alebo na dobre zdjecia popatrzec, na
    te wąską kretą sciezke w wysokim wąwozie ...

    P.S.
    https://www.gosc.pl/doc/1848717.Ksiadz-skazany-za-pe
    dofilie-niewinny
    https://tvn24.pl/polska/ksiadz-buzan-skazany-za-mole
    stowanie-odprawia-msze-kuria-milczy-ra938450-2306969

    Ktos tu klamie ... ale kto? Obie strony ? :-0

    J.