  • Data: 2020-11-03 11:19:54
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fa11139$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-11-02 o 15:14, J.F. pisze:

    >Jeśli zmyślisz sobie przestępstwo, a akurat trafisz, to wówczas
    >odpowiedzialności nie poniesiesz.

    Ale napisales "sie wie, ze nie zostalo popelnione".
    Moze i zmyslilem, ale nie wiem, ze nie zostalo popelnione :-)

    >Przepis zabezpiecza przed tym, aby ktoś, kto kogoś nie lubi,
    >specjalnie składał fałszywe zawiadomienia na kogoś.

    A jak mi sie przysnilo, a moje sny sie sprawdzaja w 30% ? :-)

    Intencje przepisu sa jasne, ale jeszcze trzeba odpowiednio zapisac :-)

    >No widzisz, czyli okoliczność obciążająca.

    No jak - jakbym wiedzial, ze nie masz, to bym wiedzial, ze nie mogles
    jest zabic.
    Ale poniewaz nic nie wiedzialem, to nie moglem wiedziec :-)

    No dobra, to sprobojmy inaczej - podejrzewam, ze Liwiusz wczoraj
    ukradl samochod.
    Wczoraj pare samochodow w wojewodztwie skradziono, wiec przestepstwo
    popelniono ...

    J.