    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f91d61c$0$11936$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f925a89$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f92fae1$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f930486$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f93cb8f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f93d6c9$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <2zTkH.926019$dTb.247866@fx41.ams1>
    <5f9441b8$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <Vc3lH.669620$F86.294165@fx36.ams1>
    <5f950305$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 25 Oct 2020 07:11:45 +0100

    W dniu 25.10.2020 o 06:39, A. Filip pisze:

    > Czyli Trzaskowski (burmistrz Warszawy) "ma prawo (moralne)" płacić
    > pieniędzmi podatników na LGBT tylko dlatego że rząd/PiS płaci na KRK?

    Abopeło. Jak dla mnie nie ma prawa, ale na szczęście nikt mnie póki co
    nie próbuje przekonac, że powinienem być lpg. Dyskutujemy po tym, że
    polanie kogoś wodą tworzy z niego katolika i nie można tego cofnąć -
    katolikiem już jesteś zawsze. Co więcej polewamy jak ktoś jest
    nieświadomy. W twoim nietrafionym porównaniu do lpg, jak ktoś cię piwem
    w knajpie obleje, to jesteś oficjalnie pedałem do końca życia i nie
    możesz się z pedalstwa wypisać. Co więcej wszystkie knajpy są pedalskie,
    bo jak ktoś chodzi po knajpach to 98% ludzi zostało oblanych kiedyś
    piwem, wiec som pedały!

    --
    Shrek