  • Data: 2004-03-07 08:58:38
    Temat: Re: ROZWOD ZAKUP NIERUCHOMOSCI
    Od: "JM" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z przedstawionego przez Ciebie stanu wynika, ze wprawdzie rozwod
    orzeczono,
    > ale nieruchomoscia moga rozporzadzac nadal malzonkowie tylko wspolnie.

    A czy kazdy z nich nie moze rozporzadzac prawem wlasnosci 1/2 nieruchomosci,
    bez zgody drugiej strony ?

    > Mozesz nabyc 1/2 prawa wlasnosci, .

    Wlasnie tak mysle chcialbym nabyc 1/2 nieruchomosci od jednego z malzonkow,
    a z drugim rozpoczac rozmowy o ewentualnej odsprzedazy (na dzien dzisiejszy
    byli malzonkowie nie chca ze soba rozmawiac :( , na ich nieszczescie ). Wiem
    ze moze byc to sprawa beznadziejna (zniesienie wspolwlasnosci itp).

    >im pozostanie 1/2 ktora bedzie
    > przyslugiwac na zasadach wspolnosci

    Wydawalo mi sie ze jezeli formalnie moglbym odkupic 50% od jednego z nich to
    we wspolwlasnosci pozostane ja i drugi z mlzonkow. I ja moge byc wtedy
    strona w ewentualnych rozmowach jako wspolwlasciciel.

    > Pzdr

    Pozdr Jurek