  • Data: 2006-12-08 23:14:09
    Temat: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MiKeyCo" <z...@n...cy> napisał w wiadomości
    news:elck9s$9rj$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > Generalnie poważam prawo, ale PA i penalizacja piractwa w Polsce to bzdura nad
    > bzdurami. Hipokryzja jakich mało podparta nonsensem w trosce o partykularne
    > interesy kilku koncernów.

    Nie tyle prawo, co pewien kontrowersyjny wyrok sądu uznający za korzyść
    majątkową sam fakt niewydatkowania środków finansowych. To właśnie skutkiem
    takiej wykładni jest reszta nieszczęścia. Bo moim zdaniem nie było zamysłem
    autorów ustawy ściganie za naruszenie prawa autorskiego osoby, która sobie sama
    we własnym zakresie i na własny użytek "spiraci" program czy inny utwór. Zresztą
    przez lata obowiązywała taka linia orzecznictwa.