  • Data: 2009-01-10 14:01:59
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Dobrze się maskujesz, EDG/WUS we Wrocku są dzisiaj nieczynne, więc
    > nie mam jak zacząć.

    Zaraz, zaraz miało być 10 minut w necie, nieprawdaż?
    Moje imię i nazwisko znajdziesz
    w necie w 2 min - nie jest zamaskowane - i to pewnie znalazłeś.
    To masz już wszystko, żeby znaleźć NIP.
    Nie jest chyba łatwo, choć podmioty teoretycznie powinny na swoich www
    podawać
    sporo danych (bez problemu znajdziesz NIP firm, które publikują te dane same
    albo mają obowiązek publikować)
    Nie mam strony, na której bym to podał, więc wg mnie nie masz szans
    na znalezienie tego NIPu w necie.