  • Data: 2023-05-22 23:08:12
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 May 2023 21:48:18 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Rzuć okiem na wykaz leków refundowanych. Co się będziemy "przepychać".

    https://www.gov.pl/web/zdrowie/obwieszczenia-ministr
    a-zdrowia-lista-lekow-refundowanych

    kokainy ani heroiny nie widzę - na co zwrócić uwagę?

    > Rzuć w wolnej chwili okiem na skład GRIPEX-u, ale tego, co aptekach
    > sprzedają, a nie tego co w spożywczaku :-)

    A to są jakies różne?

    Pseudoefedryna czy dekstrometorfan?

    Ale tak czytam, że amfetamina jest lekiem na ADHD, otyłość i astmę ..
    a może była ... o, i pomaga w nauce ...

    Juz nie mówiąc o tym, że pilotom ją podawano, aby senni nie byli,
    a wy dzis zakazujecie samochod prowadzić po zażyciu :-)

    J.