  • Data: 2023-05-22 22:54:04
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 May 2023 21:58:12 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie. Zawiadomienie, to czynność procesowa.

    To co ja robię?

    Wiem - daję się zbyć, żeby wam statystyk nie popsuć ...

    > Nie istnieją, a nie że ich nie ma sprzedawca. Czasem sprzedają -
    > przykładowo - takie typy telefonów, co ich ne ma. Po to, by móc wpisać
    > wysokie parametry i nie dało się tego sprawdzić. Poszukaj sobie pendriv
    > 2 TB przykładowo.

    Oj tam - to nie oszust, tylko uczciwy sprzedawca, który sam został
    oszukany :-)

    A to jakas stara wiedza z tymi 2TB?
    Bo tak patrze - to chyba nie oszustwo?
    https://www.x-kom.pl/p/351569-pendrive-pamiec-usb-ki
    ngston-2tb-datatraveler-ultimate-gt-300mb-s-usb-31.h
    tml

    towaru nie ma, ale 1TB wiekszy wybór.

    Ale faktycznie ...
    https://allegro.pl/oferta/pendrive-samsung-2tb-usb-3
    -0-2-tb-13613098944
    oszustwo? Bo samsung sie faktycznie nie chwali :-)

    https://allegro.pl/oferta/pendrive-lenovo-2tb-usb-3-
    1-flash-usb-c-otg-2tb-13659840943
    https://allegro.pl/oferta/pendrive-huawei-2tb-usb-3-
    1-flash-usb-c-otg-2tb-13659814012
    to juz po samej cenie?

    https://pl.aliexpress.com/item/1005005147243964.html
    A to juz poza Twoją jurysdykcją?

    Ale z tym, to mogę przychodzic w ciemno, nawet kupować nie muszę?
    https://allegro.pl/oferta/akumulator-bateria-ogniwo-
    18650-12000mah-3-7v-13175103525

    ring=256GB&order=p

    > ceny od 35zl wsrod promowanych do 259.
    >
    > Ale one mają różne parametry.

    Aż tak?

    Ja bym tam odwrotnie powiedział - te najdroższe, to dopiero oszustwo
    :-)

    P.S. Pamietasz tego sędziego, co kradl w Mediamarkcie pendrajwy?
    On tez jakies takie najdrozsze wybrał, a chyba wcale nie najlepsze.

    > Policz rozkład prawdopodobieństwa :-)

    Ale jaki kwantyl przyjąc potem za decyzyjny?

    gb-adapter-class-10-13448911547

    > Ja czasem celowo takie kupuję, bo mi się przydają :-)

    Wsadzasz w te policyjne kamery mundurowe?

    > :-)

    Czyzbys miał kopie całego internetu sprzed miesiąca?
    Na takiej karcie 2TB ...

    > Nie, przeważnie trzeba wklepać w system i sprawdzić, czy istnieje.

    > Ale wysyłając lipne dłużej pokrzywdzonego przetrzyma, zanim zacznie się
    > robić ruch na forach.

    O ile też nie jest taki mądry jak Ty, i nie wklepie w system.
    Ale przecież numer nie musi być fałszywy - nie znajdę jakiegos
    niefałszywego?

    > Jest kilka zasad, i jak ktoś o nich nie wie, to widać po potwierdzeniu
    > przelewu. Dawniej, to sprawdzało się kształt pieczątki przykładowo.

    A teraz pieczatki juz nie ma.
    A jak była to mogla byc prawdziwa, ze skanera.

    te współczesne pdf bankowe to podpisane elektronicznie chociaż?

    Owszem, to moze być.

    J.