eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa. › Re: RATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa.
  • Data: 2003-02-07 17:11:15
    Temat: Re: RATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa.
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b2038m$m24$1@atlantis.news.tpi.pl>, jackhur-gd-onet wrote:
    > Nie by?o mnie w domu i pani listonosz zostawi?a awizo na blankiecie na
    > którym pisa?o ?e nale?y pismo odebraae w ci?gu 14 dni. Jakie by?o moje
    > zdziwienie chc?c odebraae wczoraj pismo na poczcie okaza?o si? ?e ono zosta?o
    > zwrócone do adresata w 9-tym dniu od awizowania listu. Pani w okienku by?a
    > zdziwiona i? mam jaki? pretensje bo przecie? by?o to wezwanie do s?du które
    > oni zwracaj? w ci?gu 7- dni od awiza. To mnie zamurowa?o gdy? teraz nie wiem
    > kto wys?a? mi wezwanie i w jakiej sprawie.

    Ja wlasnie pare dni temu mialem identyczna sytuacje: list z sadu,
    awizo, z tylu informacja ze nalezy odebrac w ciagu 7 dni. Jedynie
    "paczki z zywymi zwierzetami" nalezy odebrac w ciagu 48 godzin.
    Swoja droga nie chcialbym byc na miejscu na przyklad kota i siedziec
    na poczcie w paczce chocby 48 godzin. Bez wody, jedzenia. A lesli ktos
    wysle cos wiekszego, na przyklad dzika, toz to przez ten czas
    rozniesie urzad pocztowy w drobiazgi!

    A co do tematu, to moze by tam pozew zbiorowy przeciwko
    Poczcie-Polskiej z zarzutem oszustwa (podawanie nieprawdziwego terminu
    odebrania przesylki) czym moga narazic klientow na znaczace straty.

    > Co mam teraz robiae?

    A Ty napierw powinienes zostac op*****ny za crosspost na
    pl.biznes.banki i pl.soc.prawo.podatki. Co nniejszym czynie.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl