  • Data: 2002-11-29 18:03:25
    Temat: Re: Pytanie - utworzenie nowej fundacji "Fajne Dzieci"
    Od: "Magdalit" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Widze, ze narodzila sie interesujaca wymiana listow, ale niestety nie
    na poruszony przez nas temat, a szkoda.. Bo jednak liczylismy na
    pomoc.
    Wszystkie informacje, ktore podalam w poprzednim mailu pochodzily od
    Adama, ktory 9 lat pracuje w jednym z Domow Dziecka, obecnie
    przeksztalconym na Placowke Opiekunczo-Wychowawcza i jak sadze jest
    dosc dobrze zorientowny. Choc oczywiscie w gre moga wchodzic roznice
    pomiedzy poszczegolnymi placowkami, czy sa one jednak az tak wielkie?
    Przepisy prawne jednak obowiazuja. I jak sadze wiele mozna by, a nawet
    powinno sie zmienic. Glownie dla dobra dzieci. Bo jak sadze nie wielu
    bedzie chcialo utworzyc dziecku rodzine zastepcza, gdy staranie sie o
    paszport jest utrudnione, a co gorsza nawet przeprowadzenie
    inwazyjnych zabiegow lekarskich bez zgody rodzicow biologicznych nie
    jest mozliwe. Ot, takie "male" trudnosci..
    Tak, czy inaczej to co piszesz jest bardzo interesujace i bylabym
    bardzo wdziecna, gdybys podala skad czerpiesz podobne informacje.
    Czyzby z wlasnej pracy? Jako interesujaca lekture poruszajaca kwestie
    D.Dz. moge polecic chocby "Domy na piasku" Marka Andrzejewskiego; wyd.
    W Drodze, Poznań.

    Pozdrawiam
    Magdalena Sikorska

> [...]
    każdy chce
    | mieć uregulowaną sytuację prawno ?
    | powiedz mi w takim układzie co o tym sądzisz ? przykład ...rodzina
    | zastępcza, rodzice ,matka mają ograniczoną władze np. matka sobie
    gdzies
    | tam w świat robi wypady i nie ma czasu 24 na dobe być przy swoim
    swoim
    | dziecku ,ale wpadają na genialny pomysł ,babcia występuje o rodzine
    | zastępczą , niby pod jednym dachem ale rodzina zastepcza bo co? bo
    sprawdz
    | ile dostaje rodzina taka / może to niewiele/ ale nie o wys.kw.
    chodzi tylko
> [...]
    | zostało wypłacone , jeśli jeszcze nie zostali wezwani to mogą sie
    tego
    | spodziewać,

    | placowce
    | Pozbawienie wladzy, nawet w przypadkach bardzo
    |
    | zgodzę się z tym ale nie w pełni ,zależy w jakim okręgu ...widziałaś
    | ostatnie dane statystyczne minist. o szybkości postępowanie w
    poszczególnych
    | okręgach... fakt ,ze wiele czynników wpływa na te dane, ale bierzmy
    sie
    | wszyscy do roboty nad niechcianymi dziećmi a i kłopot będzie

    Dz., a