eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie, poczynania firmy hostingowej.Re: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
    Date: Sat, 4 Dec 2004 21:17:41 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <cot640$n7l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <coqq7p$okn$1@81.210.119.126> <cor0jv$42v$2@news.onet.pl>
    <cor477$jih$1@81.210.119.126> <cos7mb$r64$6@news.onet.pl>
    <cot0bd$lh6$1@atlantis.news.tpi.pl> <cot3gb$9q9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: axt169.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1102191552 23797 83.27.105.169 (4 Dec 2004 20:19:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2004 20:19:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:260656
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cot3gb$9q9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:cot0bd$lh6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > > Jakże to rozumieć?
    >
    > Bo trzeba przeczytać cały wątek, a nie tylko moją ostatnią wypowiedź.

    Czytałem, czytałem...

    > W skrócie rzecz w tym, że podobno dostawca Internetu nagle wymyślił, że
    jest
    > ograniczenie przesyłu, a w umowie nie ma tego. Stad moja rada, by to
    > dokłądnie przejrzeć. Bo może nie ma ograniczenia, ale jest napisane, że
    może
    > zostać wprowadzone.

    A teraz przeczytałem jeszcze raz pierwszy post i wychodzi mi na to,
    że jest inaczej: limit transferu / pojemności dysku (czyli ilość
    świadczonej usługi) zależy od wpłaconej przez klienta kwoty (coś
    jakby pre-paid) i klient o tym WIE. Problem wziął się z tego, że
    klient nie ma technicznych możliwości kontrolowania ile wykorzystał
    i został zaskoczony wyczerpaniem limitu = wyłączeniem usługi.
    Według mnie coś jest nie tak z jakością usługi ale nadal nie widzę
    jak tu zrobić sprawę karną...

    Alek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1