eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie, poczynania firmy hostingowej.Re: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: true <t...@t...true.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
    Date: Sat, 04 Dec 2004 15:44:25 +0100
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <cosie8$act$1@81.210.119.126>
    References: <coqq7p$okn$1@81.210.119.126> <cor0jv$42v$2@news.onet.pl>
    <cor477$jih$1@81.210.119.126> <cos7mb$r64$6@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.119.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1102171400 10653 81.210.119.126 (4 Dec 2004 14:43:20
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2004 14:43:20 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cos7mb$r64$6@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (X11/20041124)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:260601
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "true" <t...@t...true.pl> napisał w wiadomości
    > news:cor477$jih$1@81.210.119.126...
    >
    >
    >>No i musze coś zrobić z tym fantem który wisi mi na karku. Bo przecież
    >>nie przestane sie do nich odzywać prawda?
    >
    >
    > W takim razie przejrzyj umowę. Jeśli faktycznie nie ma tam żadnego punktu,
    > który by upoważniał ich do takich praktyk, widzę dwa aspekty sprawy.
    >
    > Pierwszy karny, polegający na tym, że zostałeś doprowadzony do
    > niekorzystnego rozporządzenia mieniem, bowiem zawarto z Tobą jakąś umowę nie
    > informując Cię do końca o jej warunkach. Ale by wyczyścić sprawę, to musiał
    > byś się zwrócić do nich o pisemne wyjaśnienie incydentu. Jeśli napiszą o tym
    > przekroczeniu transferu, to wówczas możesz podnosić oszustwo polegające na
    > tym, że nie zawarłbyś takiej umowy na tych warunkach poinformowany o
    > limicie. Przy czym akurat w praktyce, to ja bym powyższy fakt traktował jako
    > bata na nich. Niekoniecznie musisz od razu lecieć z zawiadomieniem. Napisz
    > im, że jak się jeszcze raz powtórzy, to to uczynisz. Bo tamta "awaria" już
    > miał miejsce i tego faktu nie zmienisz. Jak rozumiem, to zależy Ci bardziej
    > na uniknięciu podobnego stanu rzeczy w przyszłości.
    >
    > Drugi aspekt, to kwestia odpowiedzialności za skutki tej awarii. To już
    > raczej postępowanie cywilne. Bo jeśli nie było podstawy w umowie, to
    > wyłączenie kont stanowi celowe niedotrzymanie umowy. A więc zarówno
    > odszkodowanie, jak i zagrożenie, że w razie powtórki dalsze usługi zlecisz
    > konkurencji, a od nich będziesz dochodzi odszkodowana za wynikłe stąd
    > straty.
    >

    Ok, bardzo dziekuje. Dzis poczytam umowe i będe z nim negociował.
    Jeszcze raz dzieki.

    --
    Pozdrawiam,
    True

    gg: 192785

    --
    To, co jest niewykonalne robię od zaraz,
    Na cuda trzeba chwilę poczekać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1