  • Data: 2007-05-19 11:36:16
    Temat: Re: Pytanie o wyjazd do kraju unii
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R. wrote:

    > Chciałbym pojechac na wakacje do anglii a moj paszport jest juz
    > niewazny( i nie moge czekac na wyrobienie nowego). Czy na
    > lotnisku/odprawie wystarczy dowod osobisty?
    Widziałem, że w obydwie strony można podróżować legitymując się dowodem
    osobistym, ale trzeba pamiętać, że kraje unijne robią to dla nas na
    zasadzie grzecznościowej (nie podpisaliśmy traktatu z Schengen), więc kto
    wie, czy jakieś posunięcie naszgo wspaniałego rządu nie wkurzy ich tak, że
    powiedzą basta.

    --
    Maciek