  • Data: 2007-05-19 12:37:09
    Temat: Re: Pytanie o wyjazd do kraju unii
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:f2mnns$p49$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > trzeba pamiętać, że kraje unijne robią to dla nas na zasadzie
    > grzecznościowej (nie podpisaliśmy traktatu z Schengen), więc kto
    > wie, czy jakieś posunięcie naszgo wspaniałego rządu nie wkurzy ich tak, że
    > powiedzą basta.

    I co zrobią jak powiedzą basta? Zaczną tupać?
    Brak traktatu z Schengen oznacza możliwą kontrolę kto przekracza granicę a
    nie sprawdzanie jaki ten przekraczający ma dokument tożsamości.
    Dowód osobisty ważny w PL jest ważny w całej UE.
    Ja ze starym kartkowym dowodem jeżdziłem i latałem do Niemiec, Belgii i
    Francji i nikt nie robił problemów.
    Raz na lotnisku w Dortmundzie niemiecki pogranicznik zapytał tylko grzecznie
    w jakim miesiącu sie urodziłem, bo w tych starych dowodach miesiące są chyba
    pisane słownie.
    Oczywiście trzeba być podobnym do tej osoby na zdjęciu w dowodzie.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl