  • Data: 2007-11-27 20:31:48
    Temat: Re: Pytanie o prawa autorskie dotyczace projekcji filmow
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    [ciap]

    > Ależ oczywiście, że może to być grupa osób. Tylko że jak już
    > wspominałem wcześniej, autor również musi chcieć taką umowę
    > zawrzeć. Podejrzewam, że każe sobie zapłacić więcej.

    Są licencje dla kin, wypożyczalni, telewizji oraz dla portali
    Inter- i intranetowych. Teoretycznie grupa mieszkańców jednego
    bloku albo osiedla może zakupić licencję intranetową i użytkować
    film wspólnie, a sama kopia filmu może być współdzielona via
    Torrent albo DC++.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl