    From: hk <h...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o obowiązki pracodawcy - świadczenia socjalne
    Date: Tue, 06 Apr 2010 19:39:10 +0200

    > On 5 Kwi, 13:46, hk <h...@k...pl> wrote:

    > masz trzy wyjścia:
    > - weź się do nauki to ni ebędziesz musiał harować fizycznie
    > - założ sobie 15 spółek i w każdej załóż fundusz socjalny
    > - idź sie lecz z typowo polskiej zawiści

    O, a czemu nie zaproponujesz mi żebym po prostu żebym zaczął kraść?
    Zakładasz, że jednak nam (pracownikom) żadna forma pomocy socjalnej się
    nie należy? Że ja jestem głupszy od ciebie i możesz publicznie się
    ponabijać ze mnie? Przedstaw się, rzuć portfolio, porównamy choćby
    wykształcenie, stanowiska, doświadczenie zawodowe.
    A może i ty jesteś pracodawcą? Może i twoi pracownicy mają po 40-60 dni
    niewykorzystanego urlopu i nie dostają go, bo choć w pracy są traktowani
    jak bydło, to jednak ich nieobecność byłaby bardziej szkodliwa dla
    twojego portfela niż uczciwe - z twojej strony - stosowanie KP? Może też
    - korzystając z "ciemnoty" swoich pracowników - dajesz im listy ze
    szkolenia BHP (z datą wsteczną o pół roku) do podpisania dopiero po
    wypadku w którym kaleką zostaje twój pracownik?
    A może jesteś prawnikiem? Może to ty doradzasz pracodawcom, żeby dali
    robolowi do podpisania umowę o pracę ze wsteczną datą, bo wtedy będzie
    można w sądzie zgnoić pracownika, który dotąd przez rok wydajnie
    pracował na czarno, ale teraz - pracując bez szkolenia i nadzoru -
    spowodował straty w wysokości 2000zł. Może nawet umiejętnie sformułujesz
    protokół zdarzenia, tak żeby przy dobrych wiatrach to, co zszokowany
    robol podpisał, sumowało się do 4000zł?
    Widzisz jak szybko i bez wysiłku przyszła mi ta ocena? Przemyśl to...