    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o naiwnosc ludzi w internecie
    Date: 25 Sep 2004 13:56:39 +0200

    > I moje pytanie... czy to jest legalne?
    Lepsze byloby pytanie.czy to jest moralne?

    > Z gory dziekuje za pomoc.
    Pomoc to sie przyda ,ale prawna.
    Niedawno byl taki blog o Dorocie, internauci odkryli oszustwo, sprawa została
    zgloszona tam gdzie trzeba i teraz rozpracowuja gościa, łączył sie przez SDI
    wiec jego namiary juz mają.
    ponizej cytat z tego bloga:
    "A tymczasem opracowałam nowe, alternatywne metody zarobienia pieniędzy dla
    Dorotki przy Waszym skromnym udziale.

    Pierwszym sposobem jest ta strona http://www.bzykanko.com/pl/?ref=2 serdecznie
    zapraszam Was do zapisu, bo sami na tym zyskacie. Jest to serwis do darmowego
    rozreklamowania swojej strony, dla większości z Was - bloga. Z resztą możecie
    wejśc iz obaczyć, system łatwy i przyjemny, dajacy oby dwóm stronom korzyści :-
    )

    A po drugie: http://republika.pl/ewkaaa/komorki.html Jeśli chcecie mozecie
    sciągnąć sobie dzwonki, tapety itp a część wydanej przez Was kwoty, a
    dokłądniej 10%, idzie na konto Doroty.

    Sama uparta spryciula nie chce bezpośrednich wpłat na konto to musimy jej
    pokazać na co Was stać!!!

    Oczywiście do niczego nie zmuszam, są to tylko propozycje!

    Dziękuję raz jeszcze za wsparcie okazane Dorocie!!!

    Ewa"
    CZyżbyś był jej kolegą i się tak martwisz??