  • Data: 2007-12-29 18:17:41
    Temat: Re: Pytanie o koszty
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:
    > Jakie koszty związane z obsługą prawną można uznać za *uczciwe* w
    > następującej sytuacji:
    > [...]

    Dziękuję wszystkim za sugestie.

    Chociaż rzeczywiście z trybem uproszczonym zapewne bym sobie sam
    poradził, ale mówiąc szczerze to nie bardzo mam na to czas.
    A koniec końców na 99.9% wynagrodzenie adwokata i tak zapłaci pozwany.

    Jeśli by kogoś interesowało to dostałem dwie oferty 3200 + VAT oraz 2400
    + VAT.

    Zakres usługi to prowadzenie sprawy w moim imieniu w trybie uproszczonym
    a jeśli będzie sprzeciw to w zwykłym.

    Pozdrawiam

    Piotrek