    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 17 Feb 2007 09:14:22 +0100
    From: Kiwaczek <k...@n...aster.pl>
    Subject: Re: Pytanie dot art 335 kk

    > Jeśli nie jest ci jakoś szybko potrzebna "niekaralność" i nie masz
    > zamiaru popełnić kolejnego przestępstwa, to skazanie nie będzie "złe".
    > Ulegnie i tak zatarciu po okresie próby + 6 miesięcy. A wyrok zapadnie
    > wcześniej niż możliwe, ale nie pewne warunkowe umorzenie.

    Pozwol wiec ze spytam jeszzce - jak w takim razie jawi sie celowosc
    "splacania" Banku, przy zalozeniu, ze przystal bym na wariant wyroku w
    zawieszeniu

    Dlaczego pytam? Otoz, jelsi mial bym bowiem otrzymac umowione 1500 pln
    grzywny plus omawiany wyrok w zawieszeniu, to czy splacanie jeszce dodatkowo
    banku (ktory i tak otrzymuje rekompensate z tyt ubezpieczenia) jawi sie
    jako celowe? (pominmy tu aspekt moralny calej sprawy)

    reasumujac: czy zgoda na "zawiasy" plus grzywne (ustalone w ramach 335
    kk) oznaaczac bedzie, iz nie bede musial dodatkowo splacac krzwydy
    bankowi czy tez sad moze dodatkowo splate taka zasadzic? czy etz
    pozostanie na poziomie tego co ustalilem w pisemku dot 335 kk

    Nie wiem na ile wysoka jest szansa na uzyskanie warunkowego umorzenia,
    a istnienie takiej szansy sankcjonuje niejako celowosc calego "dogadywania sie" z
    bankiem! ergo: nie wiem czy w ogole gra warta jest swieczki i
    zwyczajnie nie strace dodatkowo duzych pniedzy (ktorych i tak
    specjalnie nie mam)

    --
    Kiwaczek