    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie dot art 335 kk
    Date: Sat, 17 Feb 2007 08:55:41 +0100

    Kiwaczek napisał(a):

    > 1. jakie sa rokowania; Czy i jaka ejst
    > szansa na umorzenie/warunkowe umorzenie?

    Na umorzenie nie ma szans.
    Na warunkowe umorzenie, to kto wie, ale można próbować.

    > 2. Czy i kto taki wniosek (o warunkowe umorzenie) wladny jest zlozyc? (czy moze Sad
    wladny
    > bedzie umorzyc sprawe mimo podpisania przeze mnie 335 kk ?)

    Będzie posiedzenie w trybie art. 335 kk.
    Musiałbyś nie zgodzić się na skazanie. Cofnąć swoją zgodę.
    Wtedy możesz złożyć wniosek o warunkowe umorzenie.
    Zresztą coś źle zacytowałeś. Kara nie może być zawieszona na rok próby.
    Minimum to 2 lata. Jeśli uzgodniliście rok próby to sąd i tak nie będzie
    mógł uwzględnić wniosku.

    > 3. Czy podpisanie wniosku z 335 kk nie wyklucza mozliwosci umorzenia/warunkowego
    umorzenia?
    > (Podobno mozliwe jest wycofanie sie z takiego zobowiazania do poddania sie karze
    przez
    > Oskarzonego).

    j.w.

    > 4. Czy po podpisaniu poddania sie karze z tyt 335 kk posiedzenie sadu
    > odbywa sie 'zaocznie" bez mojego udzialu jako oskarzonego oraz bez
    > pokrzywdzonego (jego przedstawiciela)? Czy w ogole jest jakies
    > posiedzenie?

    j.w.

    > 5. Ile to w ogole moze trwac, znaim dostane jakies pismo z Sądu
    > (istotne z uwagi na czas i celowosc gromadzenia funduszy)

    Do wróżki.

    > Generalnie: co w tej chwili jest dla mnie najbardziej korzystne? Sugestia zarowno
    > Policji jak i Banku byla taka, ze
    > splacajac wartosc szkody "zaplace" niejako za umorzenie tej sprawy...

    Jeśli nie jest ci jakoś szybko potrzebna "niekaralność" i nie masz
    zamiaru popełnić kolejnego przestępstwa, to skazanie nie będzie "złe".
    Ulegnie i tak zatarciu po okresie próby + 6 miesięcy. A wyrok zapadnie
    wcześniej niż możliwe, ale nie pewne warunkowe umorzenie.

    > Czy wskazane jest najmowanie adwokata w tej sprawie i czy to cos tu
    > pomoze?

    Po co? Masz za dużo pieniędzy?

    > Mam tez glebokie przeswiadczenie iz kara wyroku w "zawiasach" bylaby
    > zdecydowanie "na wyrost" w odniesieniu do faktu mojej dotychczasowej
    > niekaralnosci i niezkazitelnej reputacji etc,

    Myślę że kara pozbawienia wolności z warunkowym zawieszeniem za taki
    chuligański czyn pod wpływem alkoholu jest w sam raz.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com