    From: "moll" <s...@w...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie dot. Spamu
    Date: Tue, 9 Nov 2004 11:37:20 +0100

    Użytkownik "ProWeb2" <f...@1...pl> napisał:

    > Ok, ale mozna to tez rozumiec innaczej. Ze ja nie wysylam zadnej
    informacji
    > handlowej ktora by miala konkretne przeznaczenie. Ja tylko wysylam
    zapytanie
    > czy moge wyslac owe informacje... Prawda ?
    >
    > Chyba to mozna zrobic ?

    wyglada mi na to, ze sam chcesz usprawiedliwic wlasna 'dzialalnosc'.
    przepisy ustawy sa dosc jednoznacznie a z ich wykladni wynika niestety
    (dla ciebie), ze to co probujesz zrobic jest spamowaniem.
    powiem ci jeszcze cos z wlasnego doswiadczenia; dziennie dostaje okolo
    20 ofert od roznych firm i firemek (takze takich ktore w kontakcie
    podaja tylko numer komorkowy). nie zdarzylo mi sie i pewnie nie zdarzy,
    abym odpowiedzial na oferte takiej firmy.
    spamowanie nie swiadczy niestety o profesjonalizmie firmy.

    ale to moim zdaniem

    moll