  • Data: 2010-08-04 14:17:29
    Temat: Re: Pusta koperta zamiast pisma w środku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.08.2010 15:34), m4rkiz wrote:
    > <w...@g...pl> wrote in message
    >
    > a jak sobie wyobrazasz realizacje?
    > potwierdzic za zgodnosc z oryginalem by musiala osoba przyjmujaca,

    Żaden problem. Dajesz niezaklejoną kopertę i "wsad". Pani w okienku
    wykonuje ksero, potwierdza za zgodność, oryginał wsadza do koperty zaś
    ksero daje tobie. Koszt powiedzmy 3zł za stronę nie mniej niż 10zł.

    > a potem
    > listonosz musialby rozpakowac przed dostarczeniem i porownac z czyms drugi
    > raz... w koncu w przypadku takiej uslugi nie moze zakladac bez weryfikacji
    > ze to co podaje adresatowi to to samo co ktos w okienku odebral, mieli z
    > tym przeciez kontakt inni ludzie w sortowni i transporcie

    Wiem że to może brzmieć śmiesznie, ale wydaje mi się że można mieć
    zaufanie do Poczty że nie będzie kradła dokumentów z przesyłek wkładając
    w to miejsce puste kartki.

    p. m.