  • Data: 2008-04-21 09:37:07
    Temat: Re: Puścić biegłych z torbami
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SJS" <s...@w...pl> pisze:

    > Wynagrodzenie czyli jak puścić z torbami biegłego
    > Wezwanie na rozprawę do miasta odległego o 300 km. Wyjazd z domu godzina
    > 5.00, pociąg wyrusza o 6.00 jest na miejscu 9.40, rozprawa rozpoczyna sie za
    > kilka minut
    > czas przesłuchania około 10 minut
    > powrót do domu, wyjazd najbliższym pociągiem godzina 12.30 - przyjazd 16.00,
    > w domu jestem o 17.00
    > 12 godzin poza domem
    > koszty
    > pociąg w obie strony 200 zł oczywiście drugiej klasy
> [...]

    To pisz *wprost* czego oczekujesz. Bo tak to wychodzisz na wrednego
    *spryciarza* który chce podwyższenia ryczałtu nawet dla biegłych
    którzy mieszkają 10 minut spacerkiem od sądu.

    Ja od biegłych sądowych oczekuję precyzji którą się nie wykazałeś.
    Czy chodzi ci o:
    * zwrot rzeczywistych kosztów podróży
    * zasady zwrotu za taksówki w trakcie podróży
    * osobny ryczałt za każdą pełną godzinę spędzoną w podróży

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Co zrobisz drugiemu, oczekuj od niego.