  • Data: 2008-04-20 22:25:55
    Temat: Re: Puścić biegłych z torbami
    Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fugfel$5md$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "SJS"

    > To chyba słuszne podejście? Skoro sie nie opłaca, to po co marnowaćczas?
    > Chyba że sumarycznie wychodzi sie na plus, bo najczęściej wystarczy
    > ekspertyza na piśmie... Ale wówczas po co narzekać, że raz kiedyś mnie się
    > zarobi - ważne by ogólny bilans był dodatni

    Sygnalizuje problem a nie skarżę się to po pierwsze.
    Jeśli do 2007 roku w wiekszości przypadków interpretacja była taka, że
    płacono za rzeczywisty czas stracony to znaczy sie , że problem lezy w
    zmianie interpretacji.
    Jeśli tak stan prawny bedzie trwał to biegli będą "na zapas" do wystawianych
    opinii dopisywali koszty ewentualnego wezwania na rozprawę - to jest twoja
    rzeczywistość - ja sie z tym nie godzę
    SJS
    PS Wynagrodzenie godzinowe, podstawowe pracy biegłego np w Austrii to 50
    Euro