eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPublikowanie w sieci własnych opinii np. na blogu a cenzura i odpowiedzialność karna › Re: Publikowanie w sieci własnych opinii np. na blogu a cenzura i odpowiedzialność karna
  • Data: 2009-10-15 22:07:33
    Temat: Re: Publikowanie w sieci własnych opinii np. na blogu a cenzura i odpowiedzialność karna
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 10:45:59 +0000 (UTC), PiotrAF napisał(a):

    > Witam wszystkich,
    > Od pewnego czasu chodzi mi po głowie publikowanie w sieci własnych opinii
    > np. na blogu, nt. osób publicznych i wydarzeń w kraju i zagranicą itp.
    > Nie chciałbym jednak by ktoś mnie kiedyś pozwał bo mu się nie spodoba
    > moja opinia lub poczuje się urażony.

    no tak, teraz taka moda, w zasadzie politycy aby zaistnieć prowadzą blogi,
    bo tu najszybciej mogą zareagować na wydarzenia, a do TV czy radia nie
    wszystkich zapraszają

    oczywiście nikt nie zabrania wyrażania opinii, ale nigdy nie wiadomo jakie
    sformuowanie kogo może dotknąć, ale przez niektórych sprawy sądowe są
    traktowane jako darmowa reklama; gdzieś czytałem, że jak na sprawę nie
    przyjdzie nikt, nie ma mediów, to strony dochodzą do porozumienia, wycofują
    oskarżenia i rozchodzą się każdy w swoją stronę;
    a jeśli jest szum medialny... to ciągną to, nawet jeśli pozbawione jest
    sensu

    co do hostingu czy bloga, to zazwyczaj nie cackają się, bo po prostu ruch
    jest za duży, najwyżej przed zablokowaniem skasowaniem naradzą się u siebie
    we własnym gronie, czy narusza czy nie narusza;
    serwer prywatny - moderator jest panem i królem, jak czyta 60 wynurzeń na
    godzinę to zbytnio nie ma czasu na dyskusję z publikującym...

    na portalach społecznościowych to często się spotykam, że ostrzeżenia dają
    zanim usuną

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php