  • Data: 2009-11-30 13:19:07
    Temat: Re: Publikacja pracy doktorskiej
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powtórzyłeś pewną tezę. Ja z nią wcześniej polemizowałem podając pewne
    > argumenty. Teraz masz dwa wyjścia: podać kontrargumenty (nie jest to
    > powtórzenie swojej tezy) lub podstawę prawną sankcjonującą takie
    > restrykcje.

    Nie bardzo wiem o co ci chodzi. Doktoryzowanie się jest to pewien proces.
    Jego przebieg jest określony. Nic nowego tu nie wymyślę. Wystarczy
    przeczytać jak wygląda procedura uzyskiwania stopnia doktora nauk i bedzie
    wszystko jasne.

    > A jeszcze takie jedno pytanie. Twierdzisz, że publikować nie wolno. A
    > czy wolno rozpowszechniać?

    Rozpowszechnianie jest pojęciem szerszym niż publikowanie. Z prawa
    powinieneś wiedzieć, że jeśli nie można mniej to nie można też więcej.