  • Data: 2007-05-23 08:21:52
    Temat: Re: Publikacja nagrania w Internecie - dozwolona?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 May 2007 01:21:46 +0200, Tiber napisał(a):

    > Jeśli ta osoba nie wyraziła zgody na publikację, to nie. Natomiast
    > rejestrować głos może bez względu na to czy ta osoba o tym wie albo
    > sobie tego nie życzy.

    Jak najbardziej tak, aczkolwiek art. 23 kc będzie miał zastosowanie tylko
    w przypadkach tam wskazanych (bezprawność, naruszenie).
    Zależy też kim jest ta osoba i o czym mówi. Osoby publiczne - politycy,
    przywódcy partyjni, ex-kandydaci na prezydenta ;-) - muszą znieść więcej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com